۱۳۸۸ اردیبهشت ۲۲, سه‌شنبه

تک پوش ایرانی ..::صد و یک::..

By : hooman
سال های زیادی گذشته از زمانی که پیراهن های مجلسی و لباس های فرم، جای خود را به تک پوش ها و تیشرت های ساده داده بودند.
اما طولی نکشید که بر روی همین تیشرت های رنگی ساده ، نقش و نگار های فراوانی جا خوش کرد و سلیقه خریداران را از چند نوع رنگ خاص به هزاران طرح و شکل متنوع تغییر داد.
تا آنجا که طرفدارهای ورزش به سمت لوگو های مشهور ترین برند های ورزشی متمایل شدند و طرفدار های موسقی به مارک های تجاری ساخت ادوات موسقی تمایل پیدا کردند. علاه بر این ها در این میان، استفاده از کلمات و متن هایی که نشان دهنده نظر گروه یا انجمنی خاص بود نیز دیده می شد . اما این وسط برای ما ایرانی ها با وجود این همه  هنرمند وطراح هیچ طرحی که نشان دهنده ایرانی بودنمان باشد به چشم نمی خورد.
شاید دلیلش نبود تکنولوژی چاپ با کیفیت بالا  بر روی پارچه و یا اساسا نبود طرحی منحصر به فرد برای درج بر روی آن باعث شد تا در سال های گذشته هیچ گاه نتوانیم طعم تیشرت ایرانی را بچشیم.
ولی این روز ها اگر دقیق تر و موشکافانه تر، بوتیک ها و لباس فروشی های شهرمان را جستجو کنیم و قصد خرید یک تیشرت ایرانی با کیفیت و طرحی زیبا را داشته باشیم مسلما دست خالی به خانه باز نمی گردیم.
و این همه زیبایی ، چیزی نیست جز حاصل جمع تلاش طراحان و گرافیستان امروزی خوش ذوق ایرانی...
پی نوشت : قصد دارم تک پوش هایی که با طرح های زیبای ایرانی مزین شده و این اواخر دیده و پسندیده ام با عنوان (تک پوش ایرانی) با شما به اشتراک بگذارم.
اگر می توانید در این زمینه یاری ام کنید.

تبليغات




Feed

0 نظرات:

ارسال یک نظر

تبلیغات